Brabantse kandidaten Tweede Kamer Verkiezingen

Op de kandidatenlijst van de Tweede Kamerverkiezing staan een aantal Brabantse kandidaten. We stellen ze graag aan je voor!
Plaats 15: Faissal Boulakjar uit Breda
Op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen, staan een aantal Brabantse kandidaten. Wij stellen ze graag aan jullie voor! Faissal is op dit moment lid van de gemeenteraad in Breda, vice-fractievoorzitter van D66 Breda en lid van het fractiebestuur in Breda. Hij werkt als letselschadeconsulent / zelfstandig adviseur. Faissals interesse gaat uit naar stedelijke (wijken) ontwikkeling, wonen, recht en veiligheid, en duurzaamheid en klimaat. Meer weten over met Faissal? Bekijk zijn kennismakingsvideo op https://www.youtube.com/watch?v=RiibVV1yDrY&feature=youtu.be.
Plaats 28: Hans Teunissen uit Breda
Hans is bestuurder van De Nassau, een middelbare school voor vmbo, havo, (t)vwo en gymnasium met twee locaties in Breda. Op dit moment bekleedt hij geen functies binnen D66, maar hij is wel veel bestuurlijk actief geweest. Onder meer als voorzitter van de Verkiezingsprogrammacommissie Breda – GR2018, voorzitter van
Verkiezingscommissies Breda, Roosendaal en Zundert – GR2018 en bestuurslid Leden & Talentontwikkeling – Breda. Bekijk deze video voor een nadere kennismaking met Hans: https://www.youtube.com/watch?v=fVIsoVQB73k&feature=youtu.be
Plaats 49: Suat uit Eindhoven