donderdag 12 oktober 2017

Annulering D66 Brabantdag 21 oktober

Bericht voor alle leden van D66 in Brabant:

In tegenstelling tot eerdere berichten gaat de aangekondigde D66 Brabantdag op zaterdag 21 oktober NIET DOOR.

Belangrijkste spelbreker is de onbereikbaarheid van het provinciehuis op 21 oktober: per auto blijkt de Brabantlaan in Den Bosch in het weekend van 21 en 22 oktober nauwelijks bereikbaar en parkeren bij het provinciehuis is dat weekend niet mogelijk. Provinciale Staten zijn van de wegwerkzaamheden pas onlangs op de hoogte gebracht. Eerder was al bekend geworden dat de treinen richting Den Bosch niet tot nauwelijks rijden tussen 15 en 22 oktober.

De slechte bereikbaarheid van het provinciehuis, in combinatie met andere activiteiten dat weekend die onze leden wellicht tot een lastige keuze zouden dwingen, heeft de fractie van D66 Brabant doen besluiten om de D66 Brabantdag op 21 oktober te cancellen. Onze excuses voor het ongemak.

Waarschijnlijk zal de D66 Brabantdag nu in het voorjaar van 2018 plaatsvinden. Volg de berichtgeving daarover op deze website. Op die site staan overigens ook andere mogelijkheden om het provinciehuis en onze fractie te bezoeken: via het programma Gasten van de Staten. Eerstkomende gelegenheid daartoe is vrijdag 27 oktober.

Met democratische groet,
Fractie D66 Noord-Brabant: Jeroen Hageman, Femke Dingemans, Tineke Klitsie, Arend Meijer, Suat Kutlu, Ine Meeuwis
Fractieondersteuners: Erik Vandewall, Ineke Griens