vrijdag 6 juli 2018

Anne-Marie Spierings gekozen tot lijsttrekker D66

Het bestuur van D66 Noord-Brabant is verheugd dat Anne-Marie Spierings door de leden is gekozen tot lijsttrekker van D66 voor de provinciale statenverkiezingen van maart 2019. “Met Anne-Marie op plaats één gaan we de verkiezingen in met een gedreven en energieke lijsttrekker“, aldus voorzitter Bas Werker. “De door D66 ingezette veranderingen krijgen zo vervolg.”

Anne-Marie Spierings: “We hebben Brabant de afgelopen jaren groener en mooier weten te maken. Ons vervoer is schoner door laadpalen en elektrische auto’s, snelfietspaden en bussen zonder uitstoot. Sportclubs en bedrijven besparen energie en leggen zonnepanelen op hun daken. De veehouderij wordt schoner en boeren met oog voor natuur en gezondheid krijgen hulp. We zijn op de goede weg en die weg wil ik graag vervolgen. Als lijsttrekker voor D66 ga ik dan ook graag voor nog een periode met D66 in de coalitie.”

Noot voor de pers: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de voorzitter van D66 Noord-Brabant Bas Werker via voorzitter@d66noordbrabant.nl.